marți 16 ianuarie 2018,
REIKI CENTER Oradea

Reguli generale pentru dieta

Reguli generale pentru dieta

Protejaţi ciclul vieţii respectând principii sănătoase de hrănire!

Pentru oricine a trecut de vârsta de 30 de ani şi nu numai, prezentăm în formă concentrată regulile de bază pentru dietă. Nu ne referim aici la dietă ca formă de temporar al supraponderabilităţii ci la activitatea cotidiană de hrănire pe care fiecare dintre noi o susţinem de la naştere.

Mai puţin înseamnă mai mult.

Nu mânca mai mult de 70% din .

Mănâncă hrană uşoară (putem clasifica mâncarea în grea – carne şi grăsimi animale, potrivită – peşte şi uşoară – legume şi fructe). Îndemnul este de a nu exagera cu mâncarea grea. Ca în orice alt domeniu o proporţie de 80%/20% în favoarea hranei uşoare este binevenită. O altă calitate a hranei uşoare este aceea că ea conţine mai multă lumină ( ).

grea este pentru creştere, potrivită este pentru susţinerea activităţii de zi cu zi, uşoară este pentru strălucire.

Ideal este să nu combinaţi alimentele acide si cele alcaline la aceeaşi masă.

Faceţi numai ajustări mici o dată în dietă, lăsaţi organismului şansa să se acomodeze treptat.

Protejaţi ciclul vietii respectând principii sănătoase de hrănire. Chinezii consideră că metabolismul pleacă de la hrană care este transformată mai întâi în lichid, apoi în sânge, sângele crează grăsime (), grăsimea stă la baza susţinerii oaselor, oasele crează măduva (şi ), măduva produce sămânţa, sămânţa conţine vieţii care mai apoi influienţează calitatea şi durata acesteia

Atunci când nu vă puteţi reaminti toate aceste , urmaţi măcar regula de aur: Mănâncă mai puţin şi mănâncă hrană mai uşoară!

Iti place acest Articol? Share it!

Despre Autor

Lasa un comentariu